- This topic is empty.
#512 Waterratten
-
-
Commander JET
Keymaster“De WaterRatten”
The Dutch Division / De Nederlandse DivisieServing all of The Netherlands, from Limburg all the way to Groningen and Friesland.
Division Leader: Captain Dermut
Division Mods: Engineer Airhead YJ & LED-Master Gonzo
-
TS 3Dsniper
ParticipantHallo allemaal! het wordt tijd voor wat activiteit, ik beschuldig niemand behalve mij zelf van het gebrek hieraan.
Lets get down to business, we hebben met zijn allen een logo nodig, iets herkenbaars, simpel en zo mogelijk representatief.
Dus vandaar een wedstrijd, een logo wedstrijd. Als jullie idee
-
Captain Dermut
ParticipantIk weet dat de datum al verstreken is, en dat ik nog niet geadd ben als member, maar ik zag hier nog niets gepost en ik kreeg een vlaag van inspiratie, dus ik dacht, ik waag een gokje.
Dit zijn slechts een paar idee ontwerpen nog niet het “finished product”.
-
Captain Dermut
Participant -
spagoso
Participantheb ff onder een steen geleefd .. maar ben er weer .. ik heb een tijdje terug ook een ontwerpje gemaakt …
ik heb geprobeerd van de TSU robot een waterrat te maken
dus misschien wil je aan late inzending nog accepteren
-
TS 3Dsniper
Participantheey, ik accepteer nog inzendingen, maar dermut, jou andere links doen het ook niet
Ik wil graag nog 1 inzending afwachten voor een beslissing, dan hebben we 3 mensen om uit te kiezen.
-
Captain Dermut
Participant -
Captain Dermut
ParticipantWoot!
-
Drahcir
ParticipantDutch had het over invasions in de afgelopen Pinecone broadcast wat me deed denken aan castlefest.
Wie van hier gaan eigenlijk naar Castlefest toe?
of wie kent het nog niet? -
Captain Dermut
ParticipantVolgens de site van Castlefest is het uitverkocht.
-
Drahcir
Participantwaar staat dat? o.O
De links om kaarten te bestellen werken wel gewoon. -
Captain Dermut
ParticipantRechts bovenin stond: Castlefest Tweets, Castlefest @yidneth Castlefest 2012 is fully booked. Please send a email to [email protected] with info and links. We will look into it for 2013.
Maar als je nog gewoon kaarten kan bestellen, misschien dat dit dan over de stand plaatsen gaat…..
-
Drahcir
ParticipantIk heb de tweet bekeken en het ging over iemand die een performance wil doen.
Dus het ging over de optredens.Ik zou het al raar hebben gevonden als het opeens uitverkocht zou zijn.
-
Drahcir
ParticipantEn voor de logo contest omdat ik toch iets wou uitproberen:
Misschien een beetje groot maarja xD
-
TS 3Dsniper
Participantin dat geval, mijn stem gaan naar spagoso wegens simpliciteit en herkenbaarheid.
https://lh4.googleusercontent.com/-kYEqb32Gndc/Tx-dJMyIXCI/AAAAAAAACNk/bHJxX8DW61Y/s291/520badge.png
de enige opmerking/vraag is of de golven herkenbaar zullen blijven met borduren?
-
Captain Dermut
ParticipantOeh, da
-
spagoso
ParticipantTS 3Dsniper:
in dat geval, mijn stem gaan naar spagoso wegens simpliciteit en herkenbaarheid.https://lh4.googleusercontent.com/-kYEqb32Gndc/Tx-dJMyIXCI/AAAAAAAACNk/bHJxX8DW61Y/s291/520badge.png
de enige opmerking/vraag is of de golven herkenbaar zullen blijven met borduren?
Dank je ik voel me vereerd ……
Ik denk dat de golfjes herkenbaar blijven .. maar daar kunnen we nog aan tweaken in samenwerking met de borduurder ….
-
Captain Dermut
Participant -
Captain Dermut
ParticipantBump! Anybody still out there?
-
Deck Cadet Kippie
ParticipantEen nieuwe Waterrat meldt zich!
-
Captain Dermut
Participant -
Deck Cadet Kippie
ParticipantHebben wij trouwens al eens een toysoldier dag gehad? Zo nee, dan stel ik voor om kortings-kaarten voor de efteling ofzo te hoarden als de AH ze weer heeft. Zo, ja, zie “zo, nee” . =p
-
Orbital Sciences Director Gonzo, YJ
ParticipantGebeurt er hier wel eens wat in de Nederlandse Divisie? Ik heb me aangemeld, een huisgenoot van me ook.
Gonzo
-
Captain Dermut
ParticipantWelkom Gonzo en Sokamin,
Allereerts het antwoord op je vraag:
Zeer af en toe, ben ik bang. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niet eens wat moet gebeuren. Helaas is niet ieder lid even actief. Des te meer actieve leden we hebben des te sneller zo iets gebeurt, natuurlijk.
We zijn redelijk actief in andere threads en werken veel samen (verscheidenen van ons teminste) met de engelse divisie. Ook zitten we (wederom een aantal van ons) in de organisatie van de Europeese campeer trip (European Camp out).
Heb je ideeen voor een invasie, kun je ze hier posten om te zien of er lokaal intresse is voor je het in de invasie thread plaatst. Doordat we redelijk verspreid door het land wonen, is er meestal wel iemand in de buurt van de beoogde invasie plaats die wat meer informatie heeft of kan geven.
Ook zijn er onofficieele invasies waar je andere toysoldiers kan treffen. Ik weet dat elf fantasie fair (en waarscheinlijk nog een paar van dergelijke events) regelmatig bezocht worden door enkele van ons. Als je naar een festival of event gaat en je je afvraagt of er nog meer soldiers gaan is dit de plaats om dat te melden en te vragen.
Ik begrijp dat jouw aanmelding nog niet is goed gekeurt? Ik zal de leider even porren zodat dat snel gebeurt.
-
ParticipantHey Dermut,
Thanks voor je antwoord. Por de leider idd maar even ;)
Wij zijn eigenlijk nog maar net in de wereld van de Toy Soldiers gedoken, al wel een paar jaar geleden dat we Dr. Steel ontdekten. Ik heb op het oude forum ook wel eens rondgeneusd. Ik ken ook nog een paar andere onofficiële soldiers. Misschien krijg ik ze ook nog over hier naartoe. Een EFF of dergelijke bezoeken misschien ook eens in de toekomst :P
-
ParticipantWat denken jullie van infiltreren bij Summer Darkness in Utrecht 26-28 juli?
-
Captain Dermut
ParticipantHmmmm, ben aan het sparen voor de expo in October, dus ik moet helaas verstek laten gaan.
Wel een kick ass line-up, ik herken zelfs een paar van de namen. Veel plezier gewenst aan die genen die gaan, doch.
-
ParticipantIk was niet van plan naar de acts te gaan waarvoor betaald moet worden, maar wel op de Dom markt rondhangen propaganda uitdelen etc.
http://www.toysoldiersunite.com/forums/missions/summer-darkness-2013-utrecht-the-netherlands#p21409
-
Captain Dermut
ParticipantOh, dat word altijd gewaardeerd. :)
Wat voor propaganda ga je uitdelen? Heb je het Nederlandse Manifesto?
http://www.toysoldiersunite.com/files/uploads/ManifestoDutch.pdf
Ik zou wel een beetje oppassen met eventueele stickers, niet iedereen is even blij met die dingen. In het bezonder de schoonmaker, die na zo’n event alles weer op orde moeten brengen.
In iedergeval veel plezier en veel succes!
*Salute*
-
ParticipantIk heb het Nederlandse manifesto vanmiddag nog zitten verbeteren.. Zaten aardig wat spel en grammatica fouten in…
Heb nog niet veel stickers wel 50 besteld bij een drukkerij weet niet of die op tijd binnen zijn.
Maar als er andere Nederlanders zijn die mee willen / kunnen; meld uzelf!
Grtz Gonzo
-
ParticipantZoals enkelen van jullie weten uit de chat van gisteren, zijn we bezig met een pub meeting plannen. Waarschijnlijk in Café Barracuda in Hilversum.
https://www.facebook.com/Cafe.Barracuda
De barman vroeg vanochtend geheel toevallig hoeveel Toy Soldiers er zijn, en wat het precies verder inhoudt.
Als er genoeg soldiers willen komen kan er een Toy Soldier avondje daar georganiseerd worden.
Op dit moment hebben de volgende mensen toegezegd:
Gonzo
Sokamin
Mr. Kwibus
Ms. Kwibus
Michel (offline Soldier)
EngineerAirhead
Delina
3DSniperDit is de locatie:
Gezellige kroeg, er mag gerookt worden, bier is er betaalbaar. Ze hebben elke vrijdag “The Friday Experiment” elke keer wat anders, van hardcore tot dance tot foute platen en elke zaterdag is het metalcafe geopend van 22:00 tot 03:00.
-
Engineer Airhead
KeymasterNEEDS MORE SOLDIERS!!!
-
ParticipantFacebook group: https://www.facebook.com/groups/223439124523206/
-
Captain Dermut
ParticipantOK, wie heeft er TSU gerelateerde plannen voor de zomer? Sound off!
-
Participant#512 – Waterratten meeting
We’ll meet up in Amersfoort to have some fun the 30th of August, visit some pubs in the city and have a BBQ at our place afterwards.
-Time and info to be announced-
-
Tactical Sgt. Iceroyale
Participant -
N3RF-0us
Participantsaluut! :D
ik ga ook eens proberen een logotje te bedenken, MAAR t zou natuurlijk helemaal gaaf zijn als we dr patches van laten maken.
ik vind trouwens alle ontwerpen wel gaaf, zijn er al nieuwe plannen voor een invasie?
-
Toy Scout Nessie
Participantlaatste post in 2015……nouja!
-
ParticipantWe hebben een facebook groep waar de communicatie meestal plaats vindt. We hebben met enige regelmaat kleine meets, naar een pretpark of de jaarlijkse BBQ.
-
Captain Dermut
ParticipantWe hebben de DCC (Dutch Comic Con) net achter ons, maar de BBQ komt er aan.
-
Participant@Captain Dermut said:
We hebben de DCC (Dutch Comic Con) net achter ons, maar de BBQ komt er aan.Yeah, the place where Nessie was recruited ;)
-
Captain Dermut
Participant -
Captain Dermut
ParticipantWie zie ik op de BBQ?
-
The forum ‘Divisions’ is closed to new topics and replies.